Danskurs

Jag är lite, eller egentligen mycket sugen på att ta nånslags danskurs snart.
Jag är inne på waacking väldigt mycket!
Jag hittade dansstilen på nätet av en slump och den känns väldigt jag. :) Jag brukar ju stå och vifta med händerna här hemma i vardagsrummet ganska ofta :)



Helst av allt skulle jag vilja dansa reggaeton på Tropical Sundsvall för där instruerar min fantastiska vän Sandra. Och hon kan dansa hon! Tyvärr är det ju lite långt bort, att åka till Sundsvall en gång i veckan för att dansa blir mycket dyrt och krångligt:(
Men jag tänker definiftivt pröva hennes klass nästa gång jag har vägarna förbi :)

Här har ni underbara Sandra:
http://www.tropicalsundsvall.se/?page_id=116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0