Kandelabersim

Snart ska jag ta en härlig promenad till jobbet. Min bakhjul på cykeln är skevt igen, så just nu blir det till att gå mycket till jobbet. Vilket ju inte är helt fel för viktminskningen. Ska dock lämna in cykeln på reparation. Det är ju ganska skönt att kunna ha den som alternativ ibland :)

Efter jobbet blir det kandelabersim. Simningen har verkligen blivit ett beroende igen :)


Jag har gjort en deal med mig själv. Jag ska försöka göra nån slags träning/motion varje dag. Det behöver inte vara värsta grejerna jämt. Ibland räcker det med att gå hälsans stig. Det viktigta är att få in rutinen att röra på sig varje dag. För kroppen är byggd för rörelse!!!

Jag fick en träningskalender i julklapp och den är guld. Där skriver jag upp min motion vilket ju gör mig ännu mer motiverad till att röra på mig. Det är ju väldigt tråkigt när en vecka ser "gles" ut!
Jag skriver oxå upp sömn, vätska, mat. Det är bra, då får man en helhetsbild.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0