Löpträning i värmen

I förmiddags blev det en liten löprunda. Jag har längtat sååå efter att få jogga och tänkte göra det igår kväll, men då var jag för trött. Så det blev ut i värmen idag istället. Så otroligt skönt. Även om jag joggar så sakta att en pensionär inte skulle ha nåt problem att springa om mig. Eftersom jag precis börjat med min löpträning är jag väldigt noga med att inte ta ut mig. Därför joggar jag verkligen i snigelfart. Men det är svårare än man tror att jogga sakta. Ibland vill man bara bränna på. Då är det bra att man har pulsklockan. Med den kan man ju ha koll så man inte ligger för högt.

Så här svettig å härlig var jag när jag kom hem!

Jag är ju glad å nöjd ialla fall :) Det är det viktigaste, sen att man luktar apa och ser ut som en likadan det är ju bara petitesser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0