Torsdag morgon

Idag vaknade jag runt halv nio. Tog mig till gymmet och sprang 30 minuter. Så skönt att springa på morgonen innan frukost!

Invigde min korta löpartajts från H&M. På sommaren är det skönt att springa i korta tycker jag.

När jag kom hem så kom pappa förbi med lite ren tvätt som jag tvättade hemma hos dem igår. Gulliga Pappa som cyklade hit med den eftersom den inte hann torka igår.

Och nu är det frukostdags. Sen blir det till att cykla iväg å jobba lite :)

Min frukost!

Kvarg med gul kiwi, hallon, blåbär. 3 Finncrisps med två skivade ägg och salt. En kopp te!

Kommentarer
Postat av: Louise

gud så duktig du är då!! :-D Och bra med frulle efteråt o ladda upp depåerna i kroppen, du är ett skolexempel Åsa :-D Snart är du i värsta bröllopsformen tror jag hihi. Har du fått klänningen än`?

2011-07-15 @ 10:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0