Gymbesök

Släpade iväg mig till gymmet för första gången på två veckor. Tatuering(förlåt mamma och pappa) och lite annat(lathet?) har kommit i vägen för min träning på sistånde. Det mest avancerade jag utövat är powerwalks.
Så nu kände jag att det verkligen var dags att skärpa till mig...vilket jag tänkt i ungefär i en och en halv veckas tid, men nu fick jag alltså äntligen tummen ur.

Blev bara kondition ikväll, närmare bestämt 60 min på crosstrainern då en sträck på 6,5 km betades av.
Mitt mål var 75 min och 8 km. Och jag HATAR verkligen att ge upp. Men jag var tvungen att inse min begränsning(och förslappning)!

Ja det enda positiva med att jag gav upp för tidigt var att jag hade en kvart på mig att stretcha innan gymmet stängde. Och eftersom jag gärna vill kunna röra mig imorgon så var jag duktig och stretchade ordentligt. Duktigt Åsa!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag o Nelia vill hälsa på hemma hos dig Åsa.. Får vi komma nån dag framöver? Förstår att du antagligen har fullt upp innan jul men vi borde kunna boka in nåt snart hoppas jag :-) duktig du är spm tränar så mkt.. En crosstrainer borde jag ha hemma..

2011-12-16 @ 22:55:01
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-18 @ 19:07:58
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0