Morgon-jogg

Jag vaknade runt nio imorse. Eftersom jag hade träningsfri dag igår så kände jag mig ganska peppad att komma ut och göra nåt. När jag tittade ut genom fönstret och såg att solen sken så fint så blev jag inte direkt mindre pepp.

Bestämde mig för en morgon-jogg i Boulongern. Drog på mig löparkläderna och begav mig ut

Haha tog en outfit bild också.

Jag brukar ju jogga i Boulongern på kvällarna, så det här var första gången jag vågade mig ut bland folk i dagsljuset. Och jag ångrade verkligen inte mitt val kan jag säga.
Vilken lyx det är att få bo granne med en sån fin park!

Morgon solen glittrade i gavleåns vatten. Och jag tog faktiskt lite bilder medans jag sprang(Därav kanske det inte är bästa kvaliten på dem)




Det var motionärer i alla åldrar och nivåer ute. Bland annat en hurtig gubbe runt sjuttioårs-ålder som var ute och gick med stavar och typ nästan var snabbare än mig trots att han gick och jag joggade :P
Hejande oxå på Bosse Blank och vovve som var ute å gick och Fina Jonna från jobbet :)

Snacka om bra start på dagen. Man blir så glad och energifylld :)


När jag kom hem unnande jag mig lite härlig frukost:

KesoKvarg med Päron och vanilj. Finncrisps med leverpastej å gurka. Grönt mintte och vitaminbrus.

Nu ska jag iväg och simma lite med fröken Larsson på Fjärran Höjder.

Hoppas ni får en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Louise

herregud vad du rör dig, du lär vara riktigt vältränad nu alltså!! Shit vad duktigt!!! o jogga så där på morgonen.. även fast jag själv skulle föredra morgon framför kvällar men jag är ju en morgonmänniska ;)

2011-08-19 @ 09:38:56
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0