Världens bästa träningsredskap?

Det finns så många konstiga dyra maskiner som man säljer med lovord som...."få magrutor genom att träna 30 sekunder om dan". Ni har säkert hört det mesta. Och den ena maskinen ser konstigare ut än den andra.

Jag har hittat världens bästa grej. Ja jag säger inte att jag uppfunnit den. Aktiva tränings människor har säkert vetat om knepet mycket länge. Men jag har som sagt precis upptäckt det och älskar det!

En Frisbee!!!

Okej så här funkar det gott folk. Gå och köp en frisbee....behöver inte va nån flashig. Jag köpte min på BR Leksaker för 39.90. Gå ner i en pool. Ställ dej vid kanten. Håll i kanten med händerna. Sätt frisbeen mot poolväggen. Sätt fötterna i frisbeen. "Rita" cirklar men benen, från botten till ytan. Rita V:n med samma princip. Rita S, kör zickzack. Ni förstår grejen. Typ världens bästa magträning. Och typ världens enklaste. Jag älskar det! Och har börjat göra det varje gång jag går å simmar.


Åsas nya favvopryl!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Och så kan du hoppas förbi Golfbanan vid Högskolan och ta en rnda frisbeegolf på vägen hem :)

2011-04-27 @ 19:29:28
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0