Precis vad jag behövde...

Morgonyogan var precis vad jag behövde.

Det var bara jag som hade anmält mig.
Så man kan säga att jag fick en privat lektion.
Yoga måste vara den perfekta morgon träning. Man väcker kroppen på ett väldigt bra sett. Men jag mitt pucko åt inget innan eftersom jag tänkte att det inte skulle bli så jättejobbigt.
Hur dum får man va? Jag kan säga att det nästan svartnade för ögonen när jag gjorde vissa positioner. Svetten bara rann.
Jag ska aldrig mer yoga på fastande mage. Yoga är ju lika jobbigt som all annan träning, fast samtidigt väldigt skönt.

Jag hoppas att fler kommer anmäla sig till torsdagsyogan framöver så de inte tar bort passet. Det är ju så perfekt för mig att yoga innan jobbet på torsdagar! Är det nån som vill haka på framöver så säg bara till. Man måste inte vara medlem på gymmet för att gå på yogan...man kan betala per gång oxå :)



Förövrigt gjorde jag slut på min sista nattkräm igår. Nån som har nåt tips på nån bra ny?




Kommentarer
Postat av: Anna

Så fin bloggen blivit :0)

Krämer från Ole Henriksen är bäst!!!

2010-09-23 @ 20:16:15
Postat av: Jennie

Åh, yoga är verkligen härligt. Förstår det där med fastande mage, i Indien gjorde de alltid morgonyogan innan frukosten -trodde jag skulle dö!



Förövrigt tycker jag Nivea har en bra kram. Passar bra när man varken har speciell torr/fet hy.

2010-09-24 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0