Min ärke nemisis

Nu ska jag ner på hörnet och fajtas med min ärke nemisis, det vill säga crosstrainer. En dag ska jag besegrade den :P

Jag tycker det är otroligt jobbigt att träna på crosstrainer, men kul också, just för att det är så jobbigt.
Det är roligt att pressa sig själv och se hur man orkar mer för varje gång. Om man inte pressar sig själv får man inga resultat. Det är mitt mantra.

Jag har ett till mantra. Som kanske är lite fjantigt! Jag brukar tänka på Biggest Loser. Kan de med sina 200 kilon träna typ 3-5 timmar om dan så borde jag orka träna 1 timme om dan iaf :P
Och funkar inte det så tänker jag helt enkelt att Jillian Michaels står bredvid mig när jag står på crosstrainern och skriker :) Funkar alltid!


Jag ska besegra den!


Jillian, mycket bra motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0