Swimming in the rain

Igår spöregnade det hela dagen. Jag och Micke bestämde oss för att inte sitta inne hela dagen pågrund av det. Man blir ju så seg då. Vi bestämde oss för att ta bussen(det regnade ju) till Erikshjälpen för att kolla på taklampor. när vi klev på bussen så va den typ helt paj. det gick inte å betala för betalgrejen var trasig. Det gick typ inte att sitta ner för det hade regnat in så mycket att alla säten var dyngsura. Och när bussen skulle åka iväg ville den inte starta pga att dörrarna inte gick att stänga. Men till slut kom vi iväg iaf.

På Erikshjälpen hittade vi en taklampa och en lampa till mitt sminkbord...och ett flygaress.


När vi skulle åka hem upptäckte vi att nästa buss gick en halvtimme senare. Så vi insåg att det skulle gå snabbare att gå hem. Jag kan säga att vi var rätt så blöta när vi kom hem, men inte kalla, för det var rätt så varmt ute. Och den där promenaden var rätt så skön ändå.

På kvällen bestämde jag mig för att gå å simma en sväng. Det var så skönt att simma i regnet. Ibland är det så skönt att träna på kvällen, man känner sig så fräsch och sover som en stock! Huvudet är helt rensat. Bästa känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0