Kelly watch the stars





Jag gillar den nya nerbantade Kelly Osbourne. Hon ser sund ut, inte alls anorex ut. De flesta Hollywood kändisar går ju ofta överstyr när de går ner känns det som, se bara på Nicole Richie. Men Kelly ser faktiskt sund ut. Okej att hon förmodligen är retuscherad på den sista bilden. Men på de andra vimmel-bilderna så strålar hon verkligen!

Hon är ju med i amerikanska versionen av Let´s dance, och det var då hon började gå ner. Förmodligen mycket på grund av den hårda dansträningen. Men hon äter även sundare nu. Men hon går inte på nån galet strikt diet utan unnar sig fortfarande. Men nu dricker jag en läsk om dan istället för tio säger hon. Okej jag kanske inte tror att hon dricker EN läsk om dan(det låter mycket tycker jag). Men det är bra att hon unnar sig och inte svälter sig själv!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äntligen uppdaterar fröken sin blogg :)



Ni verkar ha fått det fint i lägenheten nu!

2010-04-16 @ 01:31:25
URL: http://www.helenabenedicks.com
Postat av: Louise

ja så där smal skulle man inte ha nåt emot att vara, lite lagom!

2010-04-16 @ 08:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0