PT

I tisdags hade jag ett möte på Fjärran med Linda(personlig tränare).
Vi snackade lite om mina mål och hur jag vill lägga upp träningen osv.

Som det ser ut just nu så simmar jag ju en hel del och har oxå hängt med Elias till gymmet några gånger.
Men jag vill få mer ordning och struktur på det. Lära mig att träna RÄTT. Då känns Linda som ett mycket bra alternativ. Jag kommer ha min första träning med henne nästa vecka. Och tills dess har jag bestämt mig för att försöka öka på vardagsmotionen lite. Gå till och från jobbet istället för att cykla. Gå mer överhuvudtaget.

Nu ska jag bli fit!



Kommentarer
Postat av: Louise

Det lät intressant! Gå försiktigt i mörket bara. Kram

2009-10-22 @ 16:50:02
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Härligt! Det är skönt med någon som pushar en till att göra sitt yttersta!

2009-10-22 @ 20:51:36
URL: http://mamagia.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter ju toppen gumman! :0)

2009-10-26 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0