Ett litet steg för mänskligheten, ett stort steg för Åsa

Slängde precis in vågen i klädkammaren, och tänker låta den ligga där i en veckan då  jag ska väga mig nästa gång.
Jag hoppas jag kan hålla mig till det bara.

Jag väger mig ca 2-3 gånger om dagen, och att det blir fixerat är väl kanske inte så konstigt.

Har lyckats gått ner ett par kilo och kände att jag ska försöka bryta ovanan av att väga mig hela tiden när det faktiskt känns som vikten går åt rätt håll.

Fick migrän i söndags och det höll även i sig igår. Blir mycket hungrigare och mycket sugnare då tyvärr :( Försöker hålla det i skick ändå men ibland är det svårt.

Gick och la mig runt sju igår eftersom jag mådde dåligt och sov till åtta imorse. Molle försökte väcka mig fler gånger...men det gick inte.

Tror ändå min kropp behövde sova, delvis pågrund av migränen och delvis pågrund av att jag inte varit så pigg i veckan.

Drömde om vindsurfng!!!! Hoppas det blir lite sånt i sommar :)

Gah känner mig fortfarande seg i huvudet men det släpper säkert så fort jag kommer till jobbet :)

Stolt att jag slängde ut vågen iaf :)



Kommentarer
Postat av: Anna

BRA med vågen!!!!! :0)

Hoppas migränen försvunnit eller i alla fall blivit lite bättre. Kram kram

2012-05-23 @ 15:12:51
Postat av: Malin

Tycker också att det låter bra med vågen! Tänkte bara säga ifall du inte vet, att är det en digital våg så kan den visa fel om den inte får stå stilla och plant i ett dygn eller hur länge det nu är. Bara så att den inte visar fel och du blir besviken i onödan =) mvh en främling som har ramlat in =)

2012-05-26 @ 01:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0