Limegrönt och rosa

Känner mig lite misärig idag.

Behöver göra nåt för att pigga upp mig. Skulle vilja måla hela vardagsrummet limegrönt och rosa. Mina favoritfärger. Och kanske slänga ner lite kycklinggula kuddar i soffan.

Tänk att jag till och med hade kycklinggula soffor i min förra lägenhet.....älskade dem, men det gjorde ingen annan...hahahhaa.

Men jag tror inte att en makeover av vardagsrummet skulle uppskattas av maken.

Så för att pigga upp mig själv är planen för dagen:

Cykla och träna, typ nu.
Ta bussen till mormor och morfar och äta wienerbröd och bullar med dem.
Köpa påskliljor(mina absoluta favvoblommor) och pimpa loftgången med dem. Jag har ju shoppingstopp men blommor räknas ALDRIG som shopping, de räknas som en LIVSNÖDVÄNDIGHET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0