Ledig tisdag

Idag är jag ledig. Enda ledig dagen denna vecka faktisk. Har tagit på mig lite extra pass denna vecka...känns bra :)
Så idag ska jag till Sara och göra nya naglar. Ska bli fint att bli lite ompysslad.

Vaknade tidigt imorse. Men min mage är lite paj idag....började redan igår. Har magknip. Tänkte att jag skulle gymma eller ut å gå innan jag gick till salongen men det är inte lätt att komma iväg när man har ont i magen. Så har blivit en lugn morgon istället med lite läsning och datasurfande! Känns helt okej. Jag är ju ledig så jag kan motionera efter jag fixat naglarna. Ibland måste man faktiskt lyssna på kroppen.

Verkar vara underbart väder ute i alla fall så jag ska defintitivt ut sen :)

Igår kväll pratade jag lite med fina Sandra i telefonen. Åhh va jag önskar att hon bodde här i stan, men jag vet att hon bor på sitt drömställe och trivs jättebra där uppe så det är ju av rent egoistiska skäl som jag önskar att hon bodde i Gävle. Men jag ska i alla fall hälsa på henne snart har jag bestämt!

Hon mailade lite bilder från bröllopet! Hon är helt otroligt duktig fotograf!


Här har ni ett smakprov!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ni var sååå fina på bröllopet!

2012-03-13 @ 19:36:08
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0