The wedding shoes has arrived!

Var precis och hämtade ut ett paket. Men bland annat bröllops-skorna. Lyckan blev total när jag provade dem å de satt som en smäck! Alltid en liten chansning när man beställer. Snyggare än på bilden oxå :)

Även en liten bröllopsgrej till i paketet, som oxå satt bra :) Och var fin :)

Tyvärr var pälsen jag beställde slut. Vilket jag inte fick reda på förns de packat ordern:( Så surt. Jag blev verkligen kär i den och den hade ett väldigt bra pris. Så nu måste jag ut å leta nån slags päls igen vilket typ är en omöjlig uppgift :( Så svårt att hitta nån snygg.

Men jag kan ju inte vara alltför ledsen över det. De andra grejorna jag beställde var jättefina och allt satt bra så jag ska inte klaga. Och att kunna bocka av 2 av 3 grejer till bröllopet är ju inte så illa ändå :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får gärna låna min päls fortfarande om du vill. Kram

2012-01-11 @ 20:48:49
Postat av: Louise

Gud vad kul att det passade!! :D

2012-01-11 @ 20:50:04
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0