The race is on!

Idag skulle mitt race med bröllops förberedelser börja. Men när jag vaknade imorse så hade jag så ont i huvudet att det är svårt att beskriva. Bara att gå upp och kissa var fruktansvärt. Så det blev värktablett och vila. En stor besvikelse eftersom när jag tittade ut genom fönstret så var det världens finaste vinteväder med massa sol ute. Hade mycket hellre tagit en långpromenad på kungsbäck.

Hade bokat tvättid som jag skrev om i ett tidigare inlägg och med tanke på hur tvättkorgen såg ut så var det en omöjlighet att hoppa över det. Så dagen har i huvudsak ägnats åt tvätten.
Var även ner en sväng på stan och lämnade in våra ringar hos guldsmeden. Hämtade ut ett paket på posten, handlade lite och var in på Myrornas en sväng och köpte ljusfat till bröllopet.

Så har min sagt gått lite på sparlåga idag, men hann med några viktiga saker i alla fall.
Nu är jag helt slut, och imorgon ska det hinnas med en hel del, så jag tänker faktiskt krypa i säng nu!

Kommentarer
Postat av: Louise

Fy för huvudvärk :( duktigt att du orkade tvätta ändå!

2012-02-21 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0