Frukost


Äggmacka ála LCHF. Oopsiebröd,avocado,ägg,baconröra och lite sallad på toppen!

Micke hatar när jag går på LCHF, han tror att jag ska dö av en hjärtattack vid 30 då.
Men för mig är det den enda dieten som inte gör att jag hamnar i ett dåligt ätbeteende med massa ångest.
Den hjälper även mot min migrän och krångelmage.
Okej jag chockrasar inte i vikt av den, men jag går ner sakta och säkert. Och ärligt talat. Att panikbanta bort de sista kilorna inför bröllopet kommer inte funka för mig, jag kommer handla på ett dåligt ställe då. Istället satsar jag på att äta sundt, dra ner på kolhydraterna. Äta naturligt, rent och lagom portioner. Röra på mig. Och viktigast av allt, tycka om mig själv!
Jag mår ju inte så jättebra just nu. Men kämpar på:) Att behöva sätta sig i ett dåligt ätbeteende mitt i det kommer inte funka.
Därför kommer jag ta hand om mig själv från och med nu!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åsa, allvarligt så kommer inte några kilon hit el dit spela ett dugg roll påbröllopet även fast jag förstår att man vill känna sig fin på sin stora dag :) du kommer stråla oavsett om du har gått ner det där sista kilot eller inte, puss

2012-02-03 @ 20:49:24
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0