Det största hjärtat i världen

Ibland när jag känner mig låg så går jag till min lilla ask, tar upp en lapp och läser.

Det är den finaste och bästa present jag någonsin fått! Jag minns inte riktigt när jag fick den utan bara att den hängt med ett bra tag, några lappar har nog försvunnit på vägen och några har blivit lite förstörda av spillt vatten och tidens tand.

Det ligger så otroligt mycket kärlek i den här gåvan. Färglada små remsor med handskriva positiva meningar om mig. I den sötaste lilla asken i Ida stil.

Jag tycker den här gåvan säger allt om Ida! Min mamma nämner den ofta när hon pratar om Ida. Helt enkelt, det största hjärtat i världen! Som bara öste kärlek över mig hela tiden. Som alltid sa hur mycket hon älskade mig, som alltid visade hur mycket jag betydde.
Allt det bär jag med mig för alltid. Det kan inget ta ifrån mig. Och känner jag mig lite värdelös nån dag då behöver jag bara öppna lapp-asken så står Ida bredvid mig och viskar i mitt öra: Åsa är Bäst, Åsa är fin, Åsa är rolig, Åsa är omtänksam.

Jag är så otroligt tacksam för Ida!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vilken fin gåva! Lycka till med alla förberedelser :). Kram

2012-02-22 @ 10:46:30
URL: http://ostblomman.blogspot.com
Postat av: Anna

Precis. SÅ är det! Två lika fina hjärtan och människor som alltid kommer att finnas i varandras liv - både på jorden och i himlen.

Och visst är du bäst, med eller utan lappar....

2012-02-22 @ 11:08:45
Postat av: Ia

Vart har di hittat bilderna på de färgglada hemmen? :) du har nu inspirerat min kollega till tusen och hon ville veta mer ;)

2012-02-22 @ 14:29:54
URL: http://ihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0