Bröllopet!

En konstig känsla. Att nåt man förberett sig för i nästan ett år nu är klart och över.
Men också den bästa känslan. Att få bli fru Berger. Att bli vi. Att bli lite vuxnare. Att bli en stark enighet. Att återuppfinna sig själv lite grann, nytt namn, ett nytt liv.

Oj nu kanske jag blev lite väl djup och filosofisk. Jag har ju trots allt bara gift mig:)

Bröllopsdagen blev bättre än jag någonsin kunde tänka mig. Så mycket glädje och värme. Kärlek. Alla som var där för oss. Jag är så otroligt tacksam. För alla. För min fina man.

Tusen tack alla fina människor som finns i våra liv. Tack för allt hjälp med bröllopet. Tack för alla otroligt fina bröllopsgåvor. Tack för all kärlek!


Kommentarer
Postat av: Louise

Å tack för att vi fick komma, toppenbra ordnat o gooood mat. Lax!! ;-))

Vad fick ni i present? Nyfiken! :-))

2012-02-29 @ 21:27:41
Postat av: Anna

"Bara gift" er.... :0)) Det är väl inte så bara det!

Som du skrev, en ny epok i livet....

Och stort TACK för att vi fick vara med på er stora dag!



Stor kram

Anna

2012-03-01 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0