Bröllop, bröllop och lite mer bröllopsgrejor.

Det mesta här i vardagen går i bröllopsplaneringens tecken just nu.

Idag har jag varit och hämtat ut min vigselring och våra putsade förlovningsringar.

Shoppade det sista vinet och lite bubbel och snart ska vi iväg med Jonas och pirran och införskaffa öl.
Handlade även lite smågrejor som penna till gästboken, papiljotter till mig :P Och de obligatoriska bröllopstårtefigurena. Men eftersom vi har valt att inte köra på nån traditionell tårta så blev det inte så traditionella figurer heller :)

Här ser ni ett smakprov:


Ikväll ska jag unna mig lite avkoppling i form av kandelabersim med fröken Larsson :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Wei, nedräkning på allvar nu.. ;-) ses på lördag Fru Berger!!

2012-02-23 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0