Hey Princess

Igår var det Idas födelsedag, hon skulle fyllt 28.
Mika hämtade upp mig efter jobbet, vi åkte till Bomhus och lade blommor och tände(eller försökte iaf tända, det blåste typ storm) ett ljus till Ida. Det blev många kramar och fina ord. Jag är så glad att jag har Mika.

Jag är oxå så glad att Ida valde Bomhus, det är helt otroligt vackert och rofyllt där ute. När man är där så känns det så självklart att hennes aska ska ligga just där.



Den här låten får mig alltid att tänka på min Ida!

Kommentarer
Postat av: mika

tack för en fin stund i stormen igår! och tack för att jag har dej vännen!

2011-10-05 @ 13:11:02
Postat av: Louise

Det är fint där ute <3

2011-10-06 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0