Ledig måndag!

Jag började dagen med att unna mig en härlig sovmorgon till klockan 10. Hade en mardröm inatt att vaknade ganska svettig vid fem. Då var det skönt att bara somna om och sova tills jag vaknade igen.

Gick upp satte på lite Monica Zetterlund på datorn bryggde kaffe och tog lite grapefrukt. Tog det bara lugnt. Så skönt att få en lugn start på dagen ibland.

Sen tog jag mig ut på en ganska lång promenad i boulongern. Älskar verkligen det stället. Det finns massa stigar överallt och man kan upptäcka nya platser hela tiden känns det som. Kyligt men friskt ute. Men fortfrande väldigt varmt för att vara i mitten på november. Jag hade dock inte svettats ihjäl med en extra tröja. Svårt att klä sig den här årstiden.


Jag har kom fram till att jag verkligen är en pannbands-person. Fryser om öronen hur lätt som helst(redan i augusti typ) Men ibland känns det så svettigt och otympligt med mössa. Pannband är perfekt!

Boulongern är så fint!




När man går hälsans stig så finns det ett jättefint utegym mitt i. Rekommenderas!



En lekplats för vuxna :)


Kommentarer
Postat av: Louise

ah smart med gym mitt i så kan man köra ltie sånt också!! duktiga du!

2011-11-14 @ 18:02:45
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0