Till Anna

Och alla ni andra som är nyfikna.

Här kommer bilder på ringarna som jag hämtade ut idag.

Kameran har några år på nacken så håll till godo.




Enkla guldringar precis som jag/vi ville ha det. Inga stenar och krimskrams. Lagom breda enligt mig. Men allt sånt här är ju såklart en smaksak. För mig var det viktigt att ringen skulle kännas som en del av mig så jag kan ha den på jämt. Jobbigt med en stor sten eller så som är i vägen när man använder händerna. Jag ville inte heller att den skulle vara alltför smal. Och inte för tjock heller, man vill ju ha plats för vigselringen bredvid :)

Kommentarer
Postat av: S A R A

fins =)

2011-05-06 @ 20:34:57
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: Anna

ÅHHHHHHHHH va' fina!!!

Helt perfekta, GRATTIS igen.



Stor kram och 1000 tankar till dig min kära

2011-05-06 @ 21:33:29
Postat av: Louise

Superfina!

2011-05-08 @ 09:12:17
Postat av: Jennie

ÅH, va fina!!

2011-05-09 @ 23:11:39
Postat av: Patrik Lejderung

Hej! Jo, det var det verkligen. Jo, här är allt fint. Förlovade mig vid nyår och så blir det en utlandsresa till Rhodos med älsklingen i augusti:) Så du har planer på giftemål? Verkligen roligt:)

2011-05-15 @ 20:50:57
URL: http://ostpackare.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0