Sportlovsdag på stan med mamma

Just nu har mamma sportlov. Så i onsdags så passade vi på att ta en riktig heldag tillsammans på stan.
Det är alltid lika underbart att få kvalitetstid med mammi.

Vi tittade lite i affärer och mamma köpte sig en jättesnygg bikini på Twilfit.
Sen blev det riktig lyxlunch på Sahflors...jag älskar det stället. Jag och mamma lunchar oftast där eller på Flanör. Det är våra två favoritställen.




Jag tog hamburgertallrik, kanske inte helt LCHF-korrekt men man får faktiskt fuska lite ibland(Vi tog till och med en varsin semla till kaffet) Mamma tog lunchbuffé och till det drack vi rödvin(Vardagslyx!!!!!)

Det här var nog den godaste hamburgertallriken jag någonsin ätit. Fräsch och god. Vällagat. Jättefina råvaror. Märks att det är kvalitét på maten.

Kommentarer
Postat av: Louise

men gud så gott. Nu blev jag hungrig!

Till middag idag blir det gräddstuvad pyttipanna med stekt ägg.. inte så LCHF va? :D

Puss

2011-03-06 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0