Hemma igen

Så nu är man hemma från Köpenhamn igen. Saknar redan staden och Anna å Brian.
Har haft det så underbart.

Jag har verkligen kunnat koppla av och må bra. Kändes som en rejäl andningspaus.
Har blivit så ompysslad. Och bortskämd.



Jag är verkligen så tacksam för alla underbara människor jag har i mitt liv, ni är fantastiska.

Nu så jobbar jag den här veckan och nästa. Sen är det semester. Har i stort sätt inget inplanerat...ska bara ta dagen som den är och verkligen njuta av livet.

Hoppas att den lilla förkylningen jag dragit på mig släppt då.
Jag vill verkligen träna, ut å jogga. Men jag vågar inte riktigt när jag är snorig och har ont i halsen. Vill ju att det ska gå över fort och det kommer de inte göra om jag anstränger mig för mycket. Men det är grymt frustrerande att inte få sin morgon-jogg!


Kommentarer
Postat av: Anna och Brian

Du är alltid välkommen och vi har det så bra i ditt sällskap :0) Kom snart på besök hos oss igen söta, bästa, snälla Åsa!

2011-07-21 @ 21:52:28
Postat av: Louise

När du har semester hoppas jag att vi kan ses nån dag =D KRAM

2011-07-22 @ 17:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0