En halvdag på stan

Idag blev det en lunch på Flanör med mina tjejpolare Eva och Linda


Jag åt Halloumisallad som vanligt, galen i den.

Sen blev det en tur på stan och jakt efter 60-års present till mamma. Jag hittade...hmm ja det kan jag ju inte avslöja. Men något är det i alla fall :P

Gick in på Gallerix en sväng oxå och hittade en hel del intressanta grejor till bröllopet men vågade inte köpa nåt utan att rådfråga Micke :) Så vi får se hur det blir med det :)

Nu ska här städas och lagas middag, sen blir det simträning ute i Harnäs....härligt!

Kommentarer
Postat av: n i k o n s p h o t o ♥

Fin blogg! :)

2011-07-07 @ 11:10:26
URL: http://nikonsphoto.blogg.se/
Postat av: Louise

åh bröllopet, jag 'är så glad för din skull :D

Halloumisallad är gottis!

2011-07-07 @ 20:48:17
Postat av: Mezza

Hej

Kul du hittade in till mig.

Tänkte bara skriva att jag addat dig bland favoriterna på datorn... Så jag kollar in då o då :)

Kram

2011-07-10 @ 12:24:22
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0