Helgen

Jag jobbade ett soft extrapass på lördagen 10-15, sen kom Micke och Mats och hämtade upp mig på jobbet. Vi åkte hem till Mats och Veronica. Där väntade brädspelet Arkham Horror, så kul!

Det blev en så trevlig kväll i goda vänners sällskap!

På söndagen var jag ledig. Så jag och Micke passade på att ha lite söndagsmys bara han och jag. Vi gick till Bibblan och jag lånade mina första böcker på sju år. Helt sjukt att man bara slutade med det. Så glad att jag tog upp det igen. Det blev en HP Lovecraft(inspirerad av lördagen spel såklart!) Och två Ray Bradbury(Har alltid gillat honom). Sen gick vi på julmarknad på Länsmuseet, vansinngt mycket folk, men jättemysigt!

I entren hade de ett enormt peppakakshus. Så vackert!

Vi träffade på Lena som jag fick den varmaste underbaraste kramen av. Hon stod och sålde glögg så vi passade på att köpa oss en varsin mugg :)

Sen tog vi en tur på söder och Joe Hill gården.

Vi avslutade dagen på Lido med jättemumsig julsmörgås och marsipantomte!

En riktigt fin och lyckad helg har det varit!


Kommentarer
Postat av: mika

åh vad kul att ni spelar arkham horror!

vi måste spela! det är det bästa spelet ju! vi har flera expansioner också!

2011-12-05 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0