Bröllop

Det börjar dra ihop sig nu. Bröllopet har alltid känts ganska långt fram i tiden för mig. Även nu tänker jag ju att det är hela två månader kvar. Men om man gör om det och räknar i veckor så är det bara 10 veckor kvar. Då känns det helt plötsligt inte så långt bort längre :P

Igår beställde Micke hem de papper vi behöver, hindersprövning och namnbyte.
Kommer kännas mer verkligt när man fyller i dem :)

Lokal är ju bokad för längesen. Vigselförrättare fixad. Klänning inhandlad.

Men det är även en hel del kvar att göra. Men det känns kul :)
Men ja jag kommer säkert bli stressad och halvknäpp, men jag orkar liksom inte oroa mig för det just nu :)


Inte min brudbukett, utan min systers som jag gjorde åt henne.


Kommentarer
Postat av: Louise

Fina julgrupper du gjort. Förstår att det lär vara sjukt mkt planering inför bröllopet, ska bli riktigt roligt att gå =DD Å jag slår vad om att du kommer vara en otroligt vacker brud!

2011-12-12 @ 15:14:42
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: mika

fint att du tar det med ro vännen! blir det möjligen monica som viger er?

får jag fira nytt år med dej är också ngt jag funderar över...



massa kramar! saknar dej!

2011-12-12 @ 19:26:53
Postat av: Jennie

ÅH va roligt! är så glad för er skull :) stor kram!

2011-12-13 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0