En tavla till sovrummet

Är hemkommen efter att spenderat 5 helt underbara dagar på Åland!

Semestern har varit helt underbar hittills. Har hunnit med Uppsala, Lidköping och Åland. Idag åker jag till Stockholm med Sara och Tina och hejar på när de springer Midnattsloppet! Nästa år är jag förhoppningsvis med i loppet och inte vid sidan av :)

Måste visa tavlan jag superfyndade på Åland.
Jag hittade den på en liten Loppis på familjen Erikssons släktgård Pellas.
3 euro kostade den och min snälla fina syster betalade den åt mig eftersom jag inte hade några lösa pengar.




Sen vi började prata om en tavla till sovrumet(ungefär samtidigt som vi flyttade in...hahahaha) så har jag velat ha nåt med en säng och en naken person. Så när jag hittade denna blev jag sååå glad. Irmeli och Dan erbjöd sig att ta med den nästa gång de åker till Uppsala så att jag skulle slippa släpa den själv på färjan, bussen och tåget. Så snällt av dem. Så just nu står den kvar på Åland.

Kommentarer
Postat av: Louise

wow, det var verkligen ett fynd! =) Tavlan var fin.

Härligt att du har semester o att den hittils har varit toppen, hoppas vi hinner ses på en fika eller så? =D

Jag tror inte du kommer vara med nästa år på det där loppet, jag tror du har en bebis i magen då.. ;-)

2011-08-13 @ 12:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0