Matprat

Igår tog jag och Micke en kvällspromenad. På vägen hem tänkte vi handla middag men eftersom ingen av oss inte var speciellt hungrig eller sugen så ville vi ha nåt lätt.

En omelett kanske sa Micke. Nej sa jag, jag har faktiskt aldrig tyckt om omelett speciellt mycket.
Men när vi precis träffades så lagade jag ju omelett åt dej jätteofta, säger Micke.
Va gjorde du?, säger jag.
Ja minns du inte, men Pesto å grejor i.
Ja just det, ja nu minns jag, jo jag tyckte nog inte det va så gott, svarar jag.

Hahaha ja där vann man ju inte girlfriend of the week ialla fall.

Nu ska jag ta en promenad till jobbet. Jobbar soft-pass idag. 9-15 :)

Kommentarer
Postat av: hannah

åsa vill du träna med mig i morgon? :D

2010-10-12 @ 13:30:16
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0