MåndagMorgon

Sitter framför tvn och försöker tvinga i mig frukosten, det vill liksom inte alls idag.

Förhoppningsvis funkar det bättre med ätandet i eftermiddag för då ska jag till mormor och morfar på middag :)

I helgen var jag ut med Ida, hennes syster och hennes systers vänner. Det var jättetrevligt.

Och jag längtar så tills på onsdag, då åker jag å Ida till Tallin för lite SPA och avkoppling! Känns verkligen behövligt!

Jag har funderat på lite på några stora beslut som jag tänker ta när jag kommit hem från Tallin. Skriver mer om det då.

Kommentarer
Postat av: Louise

gud så härligt med SPA gumman, det är du verkligen värd.

Spännande med stora beslut, let me know later ;)

Puss

2010-10-25 @ 09:41:32
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Ha det UNDERBART på kryssningen!! Puss puss!

2010-10-25 @ 22:15:04
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0