Energifylld

Har jobbat idag. En riktigt trevlig dag på jobbet. Jag gillar verkligen att jobba med Hannah. Hon är en toppen kollega!
Vi flyttade på Slushmaskinen för att komma åt att städa några sked och sockerställ, den jäkeln är tung kan jag säga.

Nu känns det dock att den mörka grå hösten kommit. Jag kom knappt upp ur sängen i morse. Det är inte ofta jag får kämpa mig upp ur sängen, men imorse var det verkligen en kamp. Städerskan på jobbet sa att hon aldrig sett mig så trött förut. Hon fick en liten chock när hon såg mig....hahahha. Som tur var piggande jag till efter frukosten :)

Efter jobbet bar det iväg till gymmet för lite meditation, matprat och en timmes svettande på motionscykeln.
Och nu är jag proppfylld av positivenergi!

Hoppas ni också haft en Toppendag!

Kommentarer
Postat av: hannah

men gullleeee!!!! :)



träna i morgon? jag vill också ha positiv energi.. nu ikväll har jag vart lite depp..

2010-10-20 @ 20:23:42
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0