Måndag

Idag är jag ledig.
Men har fullt upp ändå.

Har varit och gymmat på förmiddagen och efter några veckors uppehåll pågrund av sjukdom, så kan jag säga att jag är rejält ur form. Så nu jäklar ska det bli ordning på torpet igen! Kondisen och styrkan ska tillbaka. Kändes i alla fall jätteskönt att vara tillbaka på gymmet, trots dåliga resultat. Så nu känner jag mig jättepepp!

Nu ska jag iväg å luncha med Linda, har längtat så efter henne, så det ska bli toppen! Ser fram emot ett riktigt tjejsnack över en sallad :)

Sen när jag kommer hem ska jag tvätt, städa och julpynta.

Ikväll ska jag iväg en snabbis till gymmet igen för mätning, vägning och kondistest! Får se om man får nå vettig resultat efter träningsuppehållet. Men jag hoppas på det bästa. Blir glad för varenda hg och cm jag tappat :) Får se om man hinner med en liten snabbträning då oxå.

Efter det blir det nog bara mys med älsklingen, kanske till nåt avsnitt av Dexter. Ska bli så spännande och höra hur det gått för Micke på nya jobbet oxå. Han jobbar nämligen sin första dag idag.

Förövrigt måste jag va lite sliskig och berätta om en sak som Micke gör. Varje dag när han jobbar så skickar han ett sms till mig kl 9. Han skriver godmorgon, önskar mig en bra dag osv. Hur gulligt är inte det? Han är helt fantastisk! Fattar inte hur jag förtjänar honom?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

SJÄLVKLART förtjänar du honom - och egentligen är det ju han som haft tur att träffa dig!!! :0)



Kram kram

2010-11-29 @ 11:52:19
Postat av: Charlotte

Vad mysigt det är med såna sms :)



Vi har oxå såna liknade morgonrutiner! :D



Kram på dig

2010-11-29 @ 12:26:04
URL: http://lottandrea.blogg.se/
Postat av: mik

hejhej! fin kille du har! när ska du till gymmet? jag går dit efter sju ngn gång tror jag o gymmar lite.. hör av dej om du vill ha sällskap... saknat dej vännen!

2010-11-29 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0