Drömma lite!

Så här skulle vilja klä mig i vår om jag får drömma lite!

Jeans med korta ben, så att skorna syns ordentligt!
T-shirtar med stora, schyssta foto-tryck.
Kavaj, modell längre, gärna med djurmönstarde detaljer :)
En riktigt snygg sommarblus
Liten snygg minikjol
Häftiga assocearer, typ klockor!
Skor med klackar! Måste lära mig att gå i klackar! Det är ju så svårt! Eller ja obekvämt iaf :P Några övningstips?

Alla bilder är från Asos! Älskar det stället! Nu har de börjat med fastfrakt till Sverige oxå :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Längtar till vår o sommar.. kjol o sandaler.. Lovely :) Snart är vi där.

2010-03-07 @ 15:56:52
Postat av: S A R A

gillade kavajen o svarta skorna =) vart har du hittat dom??

2010-03-07 @ 20:22:17
URL: http://sarriiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Allt kommer från ASOS!!!

2010-03-09 @ 17:20:29
Postat av: linneaa

okej när det gäller klackskor tycker jag egentligen det är lättare att gå i höga skor än låga skor men det är såklart skillnad. För att det inte ska bli obekvämt borde du köpa ett par med lite högre bakparti så det inte trycker där. Och så kan man hos de flesta skomakare köpa ett inlägg i skorna så de blir mycket bekvämare. Det gjorde jag i början ;) puss på dig!

2010-06-26 @ 12:19:48
URL: http://itsnotperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0