Mitt 2009

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade inga löften att hålla 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jadå

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja Farfar Sven

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Grekland och Danmark.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej inte direkt :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Jag är kass på att hålla reda på datum!

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag beslutade mig för att bli sambo!

9. Största misstaget? 
Det är väldigt privat.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Migränen har varit värre än någonsin!

11. Bästa köpet?
Nya Soffan!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Nya soffan!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ojoj mycke glädje tycker jag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Såå många!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Jag har varit/är hemskt ledsen över farfar. Jag gick igenom en jobbig grej som gjorde mig helt apatiskt. Men sen träffade jag Micke som gör mig väldigt lycklig. Vi bestämde oss för att bli sambos i min drömlägenhet. Ja så mycket att vara glad åt oxå :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit?

18. Hur tillbringade du julen? 
I Hagaström med mamma, pappa, Maria, mormor, morfar och Micke!

19. Blev du kär i år?
Ja!!! I Micke, lägenheten och livet!!!

20. Hur många one night stands?
Jag har aldrig onenightsstands, de kommer alltid tillbaka efter mer :P

21. Favoritprogram på TV? 
Simpsons, Family Guy

23. Bästa boken du läste i år?
Många bra!!!

24. Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga???

25. Något du önskade dig och fick?
En sodatreamer :P

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nej

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Minns faktiskt inte....

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Inte direkt!

30. Vad fick dig att må bra?
Min Familj, min kärlek, fina vänner!! Att jag börjde träna på allvar med Linda, det får mig att må toppen!

31. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Christopher Walken!

32. Vem saknade du? 
Farfar!!! Så in i helvete!!! Jag saknar att sitta i hans kök å prata, bara han och jag. Jag saknar hans kind! Jag saknar han så jäkla mycket och det kan nog vara svårt för en utomstående att förstå! Men han finns i mitt hjärta!

33. De bästa nya människorna du träffade?
Oj Micke såklart och hans vänner som jag fick på köpet! Elias tjej Jennie! Ja och en massa andra härliga. Åhh Annas kille Brian såklart!

34. Mest stolt över?
Att jag lyckades springa 15 min :P

35. Högsta önskan just nu?
Att flytten och rusten av nya lägenheten går smidigt!

Jag snodde listan av Camilla :P

Kommentarer
Postat av: Louise

Snart är det dags för flytten!! Jag tror den kommer flyta på bra, ni verkar ju ha förberett en hel del redan =)

2010-01-12 @ 05:39:17
Postat av: sophie

Nr 20..HAHAHA! :P

2010-01-12 @ 15:50:07
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: tess

hej sängen blev superbra är så glaad åSA...tack för att jag fick köpa den ..tycker den ser ut som ny=) ja det gick även bra att montera den..men den är inte invigd...än..hihihih

2010-01-13 @ 19:14:46
URL: http://tessoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0