Leopardberoende?

Jag och Elias tog en sväng på stan på nyårsafton innan jag började jobba. Mest för att han skulle på systembolaget faktiskt. Men vi hann även springa in i några andra butiker.

Jag tycker faktiskt inte det är lika roligt att shoppa längre. Visst är det kul med kläder, jag älskar det fortfarande. Men nu när jag försöker gå ner i vikt ser jag inte så mycket anledning till att köpa nya kläder. Det känns faktiskt roligare att lägga pengarna på vårt nya boende.

Men jag hittade några schyssta behåar på H&M's mellandagsrea. Bland annat en Sonia Rykiel behå som jag suktat efter ett tag :)


Jag älskar leopardmönstrat och hittade tre snygga behåar i det mönstret. Jag frågade Elias om råd om vilken jag skulle välja. Det är ju rea, ta alla sa han.

Och eftersom de va så billga så gjorde jag så. Lite dekandent kanske men å andra sidan behövde jag uppdatera behå-lådan lite. Och fyra behår för 200 kr är inte dyrt!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Wow, 200 är ju som hittat! Är ju knappt man får 1 för det priset ibland ;)

Snygga var dem också.

2010-01-02 @ 11:35:54
Postat av: Sofia

Härligt när saker man tittat ut tidigare finns med på rean!!

2010-01-03 @ 00:59:17
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0