MammaHäng

Idag har jag jobbat på förmiddan(6-13) och hängt med mamma på eftermiddag. Världens bästa mamma-häng.
Vi tog en tur till Köpis där hon bjöd mig på god lunch, med kladdkaka till efterrätt!

Vi hann även med att springa i en del affären och gosa med Molle på vägen hem :)

Jag kom hem med de här grejorna.

Linne BikBok, Leggings BikBok, Trosor BikBok, Örhängen BikBok. Allt tillsammans kostade 153 kr...FYND!!!
Skor Scorett. Fick även mat av mamma å pappa och diskmaskinstabletter till diskmaskinen BigPack :)

Kommentarer
Postat av: Louise

oj det var billigt :) Härligt med fynd.

Ser att ni fått diskmaskin, gud så skönt för er :D

Vi ses ev på lördag då om jag inte är allt för trött. Puss

2010-08-05 @ 08:30:35
Postat av: mamsen

Hej Åsa!



Vilken trevlig läsning!

Jag uppskattade också dagen JÄTTEmycket!



NalleKramar!

Mamma

2010-08-05 @ 16:12:57
Postat av: S A R A

såna skor har jag oxå =)

2010-08-05 @ 20:50:59
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0