Hjärt å lungräddning!

Har inte bloggat på jätte jättelänge, har inte funnits inspiration och lust helt enkelt!

Men idag kände jag, att nu jäklar ska jag blåsa liv i bloggen igen, ge den hjärt å lungräddning!

Ja vad har hänt sen sist? Jag åkte iväg 2 och en halvvecka och tog körkort! En av de stoltaste stunderna i mitt liv hittills. Kanske låter löjligt. Men jag var väl inte direkt nån pluggis på gymnastiet. Och det kändes helt underbart att plugga teori, klarade teoriprovet på första försöket, uppkörningen likså. Det höjde verkligen min självkänsla!

Jag och Micke har nu fått ordning i lägenheten, precis som vi vill ha det. Älskar vårt nya hem, älskar att vara sambo. Typ det bästa jag gjort :P Ja jag skryter upp mig själv mycket i det här inlägget men det får ni ta. Mår så bra nu :)

Här kommer lite bilder från lägenheten:







Kommentarer
Postat av: Louise

Så himla kul med körkort gumman =D Visste väl att du skulle fixa det busenkelt!

Ni ser ut att ha kommit riktigt bra i ordning hemma också, härligt :) Mer ordning än oss :P hehe.

2010-04-15 @ 17:07:54
Postat av: Sofia

Det ser jättefint ut hemma hos er! Måste verkligen hitta en dag som det passar att jag och Nova kan komma förbi er =)

Oj vilken konstig svenska det blev, men du förstår säkert =)

2010-04-15 @ 20:02:03
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0