Farfars fynd

Så nu har jag och pappa varit på Ingebovägen och burit lite möbler och grejat. Och som vanligt så kom jag hem med massa grejor oxå. Jag vet inte hur många gånger jag har varit i det där huset, men varje gång så hittar jag nåt nytt jag vill ha.
Idag hittade jag bland annat en otroligt tjusig fåtölj, i nästan toppskick!


Ett jättefint mosaikbord med hjul plus en massa böcker(tidning är nyinköpt...hahha)


Och mamma hade hittat en jättefin vas som hon sparat åt mig. Precis vad jag letat efter, en golvvas!


Nu är bara den stora frågan hur fan jag ska få plats med allt i lägenheten?
Jag får helt enkelt omorganisera ordentligt! Eller ställa upp lite grejor på vinden så länge!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh lyllos. Superfina grejor du hittade.

2009-09-18 @ 08:48:48
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhh, vilka fynd!!! Fotöljen är FANTASTISK och mosaikbordet likaså :)

Jag kommer förresten hem nästa helg.. har du tid att ses? Hoppas! Kram kram

2009-09-18 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0