Dagens frukost!


Allévoshake! Mmmmm...hahahaha.

Men jag måste säga att första dagen med Allévo faktiskt gick över förväntan.
Jag var inte så hungrig som jag hade förväntat mig, så länge man tog dem typ var tredje timme så var det absolut uthärdligt!
Och det var inte så äckligt som jag förväntade mig heller. Soppan var till och med god :)
Men som sagt har bara hunnit käkat det en dag än så länge.
Det enda konstiga jag märkte var att jag sprang å pissa som fan. Så det gäller att dricka mycket vatten till!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser inte så särskilt gott ut. Jag testade naturdiet ett tag men det var inget för mig. Blev så trött och orkade ingenting. Det där kanske är bättre.

2009-09-15 @ 11:12:00
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0