Raggarbils jävel

Så less nu.

Vaknade klockan 5 imorse av att en äcklig jävla raggarbil stod utanför mitt hus och spelade så hög musik att fönstren skallrade.
Jag vart såklart helt tokig, sprang upp ur sängen, drog på mig morgonrock och fårskinnstövlarna. Sa åt Micke att jag skulle ut å strypa raggarna. Hann ner i trapphuset och kollade ut genom första fönstret. Ser hur raggarbilen sakta glider utanför huset, och inser att de faktiskt lätt kan köra ifrån mig om de vill.
Så jag får en annan idé. In i lägenheten igen och kastar mig på telefonen till polisen.

Där svarar världens skönaste telefonist typ. Om du har nåt som du kan kasta på dem hemma så gör det, jag bor själv i stan och är så sjukt jävla less på dem säger hon. Sen lovar hon att skicka en bil på en gång. Gud va jag älskar när rätt människor sitter på rätt jobb :)

Nästa lördag börja jag jobba klockan 6. Om jag då träffar på raggarbilen på vägen till jobbet, så kommer det bli jävligt synd om dem. Jag blir rätt så förbannand när jag blir ofrivlligt väckt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh du är så härlig Åsa! På dom med äggen(:

2009-10-17 @ 11:33:08
URL: http://postogram.blogg.se/
Postat av: Sofia

Go Åsa! Förresten så kommer du passa superbra i kort hår, hittills har du passat bra i alla frisyrer du haft så varför inte det? =)

2009-10-17 @ 23:16:11
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0