Ny frilla???

Jag funderar på att klippa mitt hår. Kort. Riktigt kort. Pixie kort. Men jag fick den här idén typ idag, så den tåls juh att tänka på nån dag till. Men jag gillar ju att vara lite impulsiv oxå :)

Den enda nackdelen med att ändra frisyr som jag kan komma på är att jag gillar min lugg som jag har nu så förbannat mycket!

Jag lägger upp lite bilder här som antyder vad jag har i åtanke så får ni säga vad ni tycker.


Fast jag märkte en sak när jag googlade "kort hår-bilder". Alla bildresultat som kom upp visade hyfsat spinkiga tjejer. Betyder detta att man måste vara en smalis för att passa i pixie-frillan? I så fall får jag nog vänta tills jag lyckats banta ner mig några kilon till :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0