Sammanbrott

Imorse fick jag ett litet sammanbrott och la mig på halvgolvet och började grina precis som ett litet barn. Micke fick bära in mig till sängen.

Varför blev det så?

Jo det kan jag säga. Pga en viss sjukdom som det känns som jag haft hela livet, fast jag typ egentligen bara haft den sen puberteten..typ. Och det blir bara värre å värre, inget hjälper längre å det är sant. Så imorse ville jag helt enkelt inte vara med längre.
Jag tyckte helt enkelt sjukt jävla synd om mig själv.
Jag har alltid sagt att jag har lärt mig leva med min sjukdom, varit stark. Men på sistånde har det snurrat i ett sånt tempo att jag inte hinner med längre. Jag är svag.
Vad ska jag göra? Ärligt talat vet jag inte längre.

Ja för er som tror att jag pratar om en psykisksjukdom eller nån ätstörning eller så, nej så är det inte.
För er som känner mig. Ni vet vilken sjukdom jag pratar om och jag tänker inte skriva ut den här eftersom folk inte tycker den räknas helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lilla vän! Hoppas dagen fortsatte bättre än den började, aldrig roligt att må sådär! Tänker på dig, massa kramar

2009-11-05 @ 19:48:06
URL: http://mamagia.blogg.se/
Postat av: Louise

stackars

2009-11-06 @ 09:28:09
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sophie

Usch och fy. Kan bara tänka mig hur det skulle vara att må som du.

2009-11-07 @ 13:15:06
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du mâr bättre Âsa! Självklart räknas den, sjukdomen som orsakar sâ mycket lidande och sätter sâ mycket hinder i vardagen. Hoppas verkligen det kommer nâgon verksam medicin snart sâ att du slipper lida! En stor kram! /Emma

2009-11-10 @ 21:18:00
Postat av: ia

Vad är det för sjukdom? Allt som är jobbigt räknas. Min celiaki är en sjukdom som ibland blir övermäktig, jag kan bli så jävla arg att jag har den. Även om en del inte tycker den räknas så gör den det för mig.

2009-12-19 @ 19:29:13
URL: http://ihja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0