Mina burkar

Eftersom jag gillar burkar så mycket så tänkte jag visa några fler jag har.


Från farmor och farfars hus, älskar vekligen denna, den är mycket speciell och väldigt fint sliten.
Present från Linda, har varit kaffe i denna en gång i tiden. Älskar färgen!
Från Farmor och farfars hus, har oxå innehållit kaffe en gång i tiden.
Kusmis teburkar är jättefina. Jag har typ 6 stycken tror jag.
Ännu en gammal kaffeburk, köpt på gårdsloppis i Undersvik.
En gammal sparbössa köpt på gårdloppis i Undersvik.
En gammal karamell burk som Karin hittade åt mig på Röda korset i Bomhus, och en kaffeburk från Loppis i Hälsingland.

Jag har samlat på mig en hel del märker jag!

Kommentarer
Postat av: Louise

oj så mkt fina burkar.. du får baka mkt kakor att ha i dem o bjuda på när vi kommer o hälsar på i nya lägenheten hehe ;)

2009-11-30 @ 12:47:13
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0