En liten apa åt Åsa

Här om dan bläddrade jag igenom en massa inredningsmagasin. Jag har alltid ogillat sånna. Jag tycker inte alls om den moderna minimalistiska(läs stela) stilen. Jag älskar att rota runt på loppisar. Det är mer min grej.

Jo men i alla fall så fastnade jag i några inredningstidningar här om dan. Det är liksom en speciell känsla när man vet att man ska flytta. Man får börja om på nytt på många sätt. Bland annat ska man ju "inreda" den nya lyan.
Vi har det mesta vi behöver, det är jätteskönt!

Men på sikt(läs när vi har råd) så ska vi köpa en nya soffa.

Men så finns det ju en inredningsgrej som jag verkligen vill ha och ha velat ha länge.

En apa i trä. Design Kaj Bojesen.

De är ju så fina. Och en apa hemma är ju aldrig fel. Tyvärr kostar de en tusenlapp. Men jag ska börja spara :)

Kommentarer
Postat av: emma

Jättesöta!! Och Âsa blir ju apa när man ska skriva namnet i ett sms, sâ det ár klart att âsa ska ha en apa =) Grattis till det kommande samboskapet, jättekul!! I december hoppas jag fâ träffa din blivande sambo ocksâ =)

2009-11-18 @ 23:45:00
Postat av: emma igen

Vart ska ni flytta förresten?

2009-11-18 @ 23:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0