Det är en konst att sova.

Igår kväll när jag gick och la mig tänkte jag: Imorgon ska jag sova lääänge, verkligen sova ut. Jag hade haft en jättejobbig huvudvärk hela dagen och känt mig allmänt hängig nämligen.

Men imorse vaknade jag klockan åtta ändå. Kan bero på att vi ska skriva kontrakt på lägenheten idag och jag är så förväntansfull och pirrig. Då kan man ju inte sova.

Det är så tråkigt att vara vaken själv men jag vill inte väcka Micke. Så jag gick ut med pappers å glas insamlingen. Och nu tittar jag lite på tv.

Det blir fullt upp idag. Jag ska träna med Linda. Sen till Gavlegårdarna och skriva kontrakt å välja tapeter(förhoppningsvis får vi göra det idag) Sen ta influensa sprutan. Sen träffa Eva, Linda å Sara ikväll. Betala räkningarna. Plus att jag ska lämna ett viktigt papper till pappa.

Men jag gillar att ha mycket att göra då behöver man inte ha tråkigt.

Så nu ska jag steka frukost-pannkakor, bäst att ladda ordentligt :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad valde ni för tapeter? =D

2009-11-25 @ 16:34:53
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Sofia

Smarrigt med pannkakor till frukost! Tänk om man kunde ta sig den tiden på morgonen istället för att gå upp en timme innan man börjar jobba... =)

2009-11-25 @ 21:37:30
URL: http://mamagia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va är det sant?, va lustigt, granne med Eva det är ett grymt bra läge:)

2009-11-26 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0