Ledig Onsdag

Idag har jag varit ledig och haft en underbar dag. Gick ner på stan en sväng för att hämta ut min mobil som varit på lagning. Till min förvåning fick jag en helt nu mobil. Inte alls som min gamla men det går nog fort att lära sig.


Sprang även in på H&M en snabbis eftersom jag hde lite kvar på presentkortet därifrån som jag fick av Sara när jag fyllde är. Och jag lyckades fynda en jättesöt jacka på rean. 32 kr fick jag lägga själv :) Billigt å bra :P
Jag älskar leopard-mönstrat, den här blir perfekt till ett linne och svarta smala jeans!

Gick även in på antikvariatet(älskar det stället) och fick med mig två böcker hem. En med en väldigt fin framsida!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

äntligen har du skrivit gumman, som jag längtat!

Jackan var superfin, kommer passa dig perfekt tror jag =D

Vi måste ses snart. Kram

2009-06-11 @ 09:04:14
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe undrar vad riktig kost är för nåt

2009-06-11 @ 10:38:20
Postat av: Sofia

Vad roligt att du skriver igen - går in nästan varje dag och tittar =)Du får dra med mig på några roliga affärer nån dag! Måste se nåt annat än HM och Gina! Kram kram

2009-06-12 @ 22:11:54
URL: http://mamagia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0