Hjärta & Smärta

Jag är ingen relations expert men ibland tycker jag om att prata kärlek.

Jag anser att man lär sig något av varje relation man har, det gäller ju inte bara kärlek utan även vän-relationer.
Och jag är tacksam för alla människor jag har haft, och de jag fortfarande har i mitt liv. För man lär så länge man lever!

Kärlek ska inte vara svårt, det ska vara enkelt!
Och som en vis man en gång sade, kärlek ska inte vara en kamp, det ska vara en resa.

Kärlek ska få en att må bra. inte piss!

Kärlek ska inte vara ett spel och massa dumma regler, det ska vara kommunikation.

Man måste kunna kommunicera med den man älskar, annars funkar det inte!

Som sagt jag är ingen expert, detta är bara mina tankar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det lät vettigt det :)

2009-06-14 @ 21:44:12
Postat av: Bi

bra sammanfattat

2009-06-16 @ 07:33:55
Postat av: Jennie

Word up!

2009-06-16 @ 13:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0