Semester i Köpenhamn

Min semester i Köpenhamn fortsätter. Idag har Anna jobbat så jag har upptäckt stan på egen hand. Vilket inte är speciellt svårt med den här staden måste jag säga. Det är lätt att hitta och massa bra gångvägar överallt. Jättebra buss och tågförbindelser oxå. Jag tog tex tåget ut till ett shoppingcenter utanför stan och det var inga problem alls, och jag åker ju gratis överallt på mitt köpenham-kort så det är toppen!

Jag besökte även Statens musem för konst, vilket var riktigt trevligt för en konstdiggare som mig. Massa spännande och fint där. Plus att jag hittat en ny favorit konstnär Jakob S Boeskov, en dansk såklart!

Som det ser ut nu så åker jag hem på torsdag, så jag hinner träffa Micke innan jag drar vidare till Uppsala och Ida i helgen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0